Thursday, May 19, 2011

mari sokong PAS

siapa sahaja org ISLAM yang nak sokong PERJUANGAN ISLAM, mari sokong PAS. non Muslim yang nak sokong PAS, dialu2kan. DAP nak sokong PAS, dialu2kan.



PAS tiada masalah dgn DAP. UMNO yang MENOLAHUKUM ALLAH, sudah lebih 53 tahun berkuasa. INDUSTRI ARAK DAN JUDI berkembang . PELACURAN berleluasa. UMNO yg duk green light dari MCA, dari towkey arak dan judi.


bila nak tegakkan? anda pun kena la SOKONG. kenapa duk menentang sangat PAS? PAS nak buat benda makruf nahi mungkar, menentang KEZALIMAN menegakkan KEADILAN. orang MELAYU kena la sokong PAS. duk masih sokong UMNO, pimpinan UMNO tidak mahu ISLAM pun.


atau anda fikir bahawa PAS nanti akan menyekat kehidupan anda yang senang lenang sekarang? nanti kalau PAS memerintah, tak boleh bermaksiat, kena pergi masjid, kena pergi program Islam. kena tutup aurat. takleh bergaul bebas.


atau anda fikir PAS akan sekat perniagaan anda? anda nak jadi kaya, pandailah berniaga. tapi PAS nak jaga supaya orang kaya tidak jadi sasaran / mangsa penjenayah (macam aruah Sosilawati).

PAS mengajak dan mengajar orang ISLAM supaya takut ALLAH, supaya menjauhi MAKSIAT, zina. program2 Islam banyak. tapi masih ramai orang MELAYU yang taknak Islam, masih suka pada kemungkaran dan maksiat. mereka ini jenis yang akan cari juga pelacur walau terceruk di mana

No comments:

Post a Comment