Monday, February 27, 2012

posting2 aku

http://www.facebook.com/azharawang

posting2 aku .... hangpa boleh baca dan komen ... berapa banyak dah posting..... oh bila aku marah sinar harian, ada lak yg marah aku kata `jangan la kuat membangkang' la apa la.....

sebok dgn benda2 remeh temeh ...aku tau sangat la aku selalu tengok posting dan reply hang di tempat lain, lembekkkkk takde power, tak mendorong pada pemikiran yg bernas pun, sebok dgn hal ibadah individu

ke BACUL PENAKUT?

lagi mau nak komen nak marah aku pasal aku tulis kutuk UMNO

aku tak kelapaq apa pun orang tak komen apa2 buah fikiran dan idea aku..... it doesnt hurt me at all, asalkan aku dpt tulis dan sampaikan ..... anda boleh baca posting2 aku dulu di blogspot.com

tapi yg aku musykilnya ada lak budak hingusan yg sebok nak komen cara aku .....

bukan nak sebok nak komen beri idea bernas ...sibok nak komen nak MENGHALANG aku ????

No comments:

Post a Comment