Tuesday, April 24, 2012

upload txt 26mac



i dont seek popularity
i just need to spread propaganda
not personal agenda

patience
perseverance
control

bila aku aktif menulis di fb
ada pula yg nak perli nak perleceh
@yg kenal aku di bentong ni
Eh aku ada minta jawatan atau duit ke kat hang
Nak supaya aku duduk diam je oooo takpayah la beria2 nak fb
Eh aku buat kerja aku hang buat kerja hang
Dan hang jangan nak halang
1 hour ago ·

Yg nak suruh aku buat benda yg aku tak minat tu pun satu hal
nak suruh aku duduk je tunggu arahan awak
awak buat la kerja awak sendiri
aku buat kerja aku
jangan nak mengongkong
jangan nak control aku
1 hour ago ·

banyak membaca berfikir
bukan aku ni jenis bengong macam hang
hang lak nak control aku
eh tak payah la
lagi lama aku ikut cara hang
lagi merosot produktiviti aku
dan jangan sebok nak ajar aku nak berkawan dgn siapa
nak pergi mana jauh dekat
nak tulis apa idea aku
49

AKU TAK KACAU HANG KERJA DGN MAJIKAN HANG
tapi hang tu yg tak faham ke
aku kerja sendiri
masa tak menentu

AKU PUN CARI REZEKI
tak ikut time pejabat
bila mesyuarat
nak suruh aku duduk tunggul kayu
idea saranan aku taknak buat
nak suruh aku buat yg aku tak minat dan tak mahir
53

No comments:

Post a Comment