Tuesday, November 13, 2012

9nov http://azharbentongpahang.blogspot.com

HUH NAK AJAR AKU berbaik2 la dengan pemimpin umno

ptuihhhhh depa tu ada peduli ke bila duk songlap harta atau tanah rakyat? ada ? ADA TAK DEPA RASA BERSALAH ? RASA MALU ?

PTUIHHHHH AKU LUDAH

ni orang bentong pro umno jangan tersinggung lak
aku bukan benci kat hang personally
atau duk fitnah hang benda tak elok

yang aku lawan ialah umno dan perbuatan keji pemimpin umno


MOHD BUKHARI
duduk diam2 la

sebok nak bela umno

kenapa TAK SEBOK MEMBELA ORANG ISLAM yang dtipu umno? dtindas dzalimi oleh umno yang berkuasa

dap nak keadilan
dap tolak rasuah seleweng songlap

umno? pulun tak peduli halal haram

camtu yang kau sebok nak pertahankan

ya individual dalam umno ada yg solat dan ibadah sempurna

tapi yang kami tolak ialah UMNO sebagai parti politik yang sudah terbukti dgn hujah dan dalil bahawa ia
menolak islam
dasar nasionalis
mengamalkan sistem dan perbuatan yg sekular
atau yg bertentangan dgn nilai murni dan kebaikan



TAHALLUF SIYASI
dalam menuju matlamat kebaikan dan keadilan
vs kejahatan dan kezaliman

i rather talk to nga kor ming DAP
than khairy jamaluddin UMNO

IKLAN PRODUK APA yang akan muncul
semasa slot astro oasis @ustaz azhar idrus?

kalau memanjang iklan produk orang kafir
sedangkan produk orang islam ada dan berkualiti (tapi tak mampu nak beriklan di astro oasis)

atau astro duk promote channel2 lain yang mengarut

nampak sangat la astro oasis ni nak UAI sebab nak rating
bukan sebab mesej islam tu sangat

astro oasis ni pun banyak perkara yang tak menepati syarak
pakaian pengacara
pakaian pelakon drama malah tak bertudung




DRP UCAP DEPAVALI pada depa

baik hang kaji dan tulis
dakwah pada kaum depa
berdasarkan sifat dan budaya
dan memberi hujjah yang depa boleh fikir dan terima

soal hidayah itu lain

tapi hang dah lakukan suatu yang besar

kalau katakan ada rakan hindu yang masuk islam (melalui interaksi dengan anda)
besar pahala anda dapat

@aku duduk amerika 5 tahun lagi ramai rakan macam agama2 takde pernah aku ucap slmt raya agama depa

WALAUPUN kamu rasa diri kamu kurang beragama dan lemah pegangan

sebaiknya kamu cari jalan untuk memperbaiki diri

bukan dengan memberi ucapan deepavali

dan bukan dengan mencerca hindu atau mempermainkannya

tapi dengan menyelidik
bandingan antara orang kafir dan muslim
bersyukur sebab kamu dilahirkan islam

bersyukur kamu boleh hidup kalau nak beribadah beramal soleh berbakti berjuang
(sebagai muslim) kamu boleh
(tiada halangan atau musuh yang menyerang)

ingat saudara kita di palestine rohingya syria

UCAP DEEPAVALI ATAU HARI KEBESARAN AGAMA LAIN

hang tak dapat pahala
(ulama melarang)

lagi baik hang ucap atau tulis yang relevan sebagai dakwah ilallah

confirm dapat pahala

eh aku ada ramai rakan non muslims
tak pernah aku ucap apa2 slmt pada depa

buat apa? kalau dah ulama melarang
hang ikut la ulama

TEMBELANG UMNO terbuka
hampir setiap minggu
ada saja isu

media mereka mencari2 saja kesalahan
atau merekacipta fitnah

TAPI BILA DIKAJI DISELIDIKI

jelas dan logik bahawa mereka lah yang bobrok zalim jahat fasiq





I AM GLAD that i have never been fooled by the racist bigot and idiotic leaders of malaysia and their hired hate mongers



ISU POLITIK SEMASA page ini seringkali menulis yang memperbodohkan orang

menggunakan logik sumbang (perverted logic)

menghasut perkauman
(racist )

tahap berhujjah yang lemah

namun beribu orang malaysia duk beriman dengan kebodohan ips

ISU POLITIK SEMASA :
kalau kerajaan zalim
takkan kaum pendatang (cina india sikh)
boleh hidup aman bahagia

(guna gambar karpal singh dan keluarga)

@laman ISU POLITIK SEMASA ini pro barisan nasional

warning pada ips
jangan melampau perkauman
jangan melampau dan biadap

KALAU HANYA TENGOK TV SAJA

MANA nak tahu sebenarnya islam

konsep dakwah

@tv itu ada limitation

kamu kena ikut ulama ustaz dan organisasi islam
dengar penerangan
rujuk juga buku karangan ulama

contohnya
DAKWAH FARDIYYAH
(MUSTAPHA MASYHUR)

DAKWAH ADA 8 MARHALAH

@kalau hanya dengar tv hijrah atau oasis atau tv9
ustaz tu hanya sampaikan sedikit je
dia tak boleh nak sampaikan yg sebenarnya


INI PENDIRIAN AKU
AKU TAK SOKONG UMNO
AKU MELAYU

AKU SOKONG DAN BANTU MEREKA YANG
MEMBANTU UMAT DAN MANUSIA KE JALAN
BENAR DAN KEADILAN

SO DONT BULLSHIT *&^$%$^ LA KATA aku ni
tak bergaul dengan orang la, apa la...
oii bro, tadi aku baru balik dari majlis tahlil dan
baca yaasin di
rumah jiran aku ....sebelum tu kuliah maghrib di
masjid...
kau tadi pi mana? buat apa? duk berkaraoke? duk
majlis maksiat? tapi
ada hati nak sembang .... ptuihhhhh

YA AKU SAKIT HATI DENGAN PEMIMPIN MELAYU
[UMNO] YANG JAHAT DAN TAK
MAHU IKUT ISLAM, MALAH MENGHINA ULAMA DAN
INSTITUSI ISLAM
menyangak merampas mencuri merompak
memfitnah
menipu

ya saya dah bersih dan bersatu dengan para
ulama ustaz dan orang2
islam yang sama2 berjuang dalam parti ISLAM,

dan orang2 non muslim
yang baik dan sama2 berusaha untuk kebaikan....
tepuk dada tanya diri
sendiri.... hati anda macam mana?

OH NAK MELAYU MAJU
MELAYU HEBAT

dengan acara MAKSIAT???

TAK MAJU
TAK HEBAT APA PUN

lagi parah gejala sosial
lagi ramai buang bayi
lagi banyak kes jenayah
hisap dadah

tu la jasa umno

TV3 TAK HABIS2 PROMOTE PERGAULAN BEBAS

ANUGERAH SKRIN

VOICE OUT bawa ke sekolah2
Oooo konon maju la tu

Semua ni merosak

@@@@
OBEY ALLAH AND RASUL

JANGAN PERTIKAI HUKUM ALLAH

JOM BIKIN FILEM ISLAM

PERANG

@tak payah sebok anugerah skrin

ADUIIIIIIIIII MAKSIAT DISANJUNG

ANUGERAH SKRIN malam ni woiiiii

No comments:

Post a Comment