Friday, January 4, 2013

basuh sikit mamat umno ni ...

aku dah lama berdakwah dlm facebook ni, rakan2 aku beribu non muslims,
mereka juga menyokong `pembangkang' , mereka juga mahukan keadilan,
menolak kezaliman, penindasan, rasuah, penyelewengan ...... maka
apakah sebegitu mudah kami dihina sebagai `jilat pembangkang' ....

--------------------
Asri Rainman tu ckp kau,, yg jilat pembangkang,, aku tak pikr mcm tu,,


======yg jilat pembangkang ......===== hmmm `jilat' ....perkataan yg
menghinakan..... tapi aku nak ajar kau di sini, kau dengar la
elok2..... mengapa keras kepala..... nak hina orang yang sokong
pembangkang, oh macam kami ni nak buat jahat dan kerosakan....


YANG AKU KELIRU IALAH MELAYU UMNO : ISLAM pun depa lawan, Melayu
bangsa sendiri pun depa tindas...

lagi mau mengaku pembela Melayu dan Islam? ohhhh pleaseeeee!!!!!




Asri Rainman " tapi paling mengelirukan ialah PAS+DAP+PKR= nak jadi
ape agaknyer? cukup mengelirukan,,""

===== nak jadi apa? apa nak pelik....kami berjuang untuk keadilan dan
kebaikan bersama....bukan macam UMNO+MCA+MIC..... racists chauvinists,
materialists, hedonistic..... hang je yang keliru....ni aku ajar kau
Asri..


https://www.facebook.com/asri.rainman


6 minutes ago · Like · Remove Preview


pelbagai kaum dan agama...orang Islam kena la sokong perjuangan
Islam....tahalluf siyasi PAS dgn DAP itu adalah keputusan ulama...

No comments:

Post a Comment