Tuesday, April 26, 2011

bukan MAKI atau UGUT

cara aku bukan MAKI atau UGUT. ko tak kenal aku in real life. in facebook pun, aku tak pernah MAKI, mencarut, atau FITNAH. biasanya aku MARAH UMNO/BN. tapi berapa kali aku buruk2kan nama2 perseorangan pemimpin UMNO pun? nama Najib, Muhyiddin pun aku tak sebut. kecuali kes2 tertentu, kena sebut juga nama dan kemungkaran yg dilakukan. supaya org MELAYU sedar kejahatan pemimpin UMNO
aku kata nak cari (kalau that person kerja di tempat pejabat yg mudah ditemui), bukan aku nak pukul atau sabotaj. aku nak ajak sembang, kalau dia jenis ketegaq, tau la aku camana nak handle. aku ni jenis kaunselor tak bertauliah. ramai org suka mengadu masalah dan bersembang dgn aku.

tu la ko tak kenal aku in real life ..... aku MAKI orang ke? aku UGUT orang ke? selama ni org2 yg duk maki TG NIk Aziz, yg duk fitnah duk sebar bohong duk perlekeh dakwah Islam tu yg kena dgn aku ... so Hiysam, ko tak faham cara berdakwah ... jangan ingat cara lemah lembut je .... dgn gangster dan kepala masam kena cara keras ...

dah aku kata, aku nak jumpa personally dgn org yg tulis komen atau perkataan yg sangat jahat contohnya kata TG Nik Aziz `porknik'. atau budak yg ugut nak bunuh TG Nik Aziz. yg Norazlan tu, dia duk perli aktivis Muslimat PAS, perlekeh usaha dakwah depa.

tapi dgn BLOGGER pemfitnah upahan UMNO, tak payah la. buang masa. aku taknak cari. tapi kalau jumpa, tau la aku camana nak handle

No comments:

Post a Comment