Tuesday, April 26, 2011

selamat tinggal BALIK PULAU

selamat tinggal BALIK PULAU ......

nanti aku dah jadi jutawan boleh la aku kembali, beli rumah di sini hahahahaha..

tak pun, aku akan bertanding dlm PRU13 DUN sini hahahaha boleh menang ke ...... UMNO totok sini

nasihat aku pada orang BALIK PULAU : hangpa kena adakan MAJLIS ILMU dan program Islam SETIAP HARI, kalau tak dpt 1 masjid, gilir2 la. bawa ustaz2 power, bagi cuci bersih

bayangkan dari rumah aku boleh dengar AZAN dari 3 masjid .... masjid dan surau dekat2 ..... tapi majlis ilmu jarang2 ada .... jangan biar 1 hari tanpa majlis ilmu. gilir2 la, bekerjasama, itu pun tak boleh ke. duit derma banyak ribu2 buat apa? nak beli karpet baru dan pasang aircond? MAJLIS ILMU la, banteras KEJAHILAN dan KEBODOHAN orang MELAYU sini

kos hidup sini ok tak la mahal .... ikan pun fresh segar (kalau hang jenis makan ikan kerisi). yg merokok pun, hisap rokok daun hahahaha. sewa rumah 250 kampung. bil elektrik bawah 20 free takyah bayar. bil air 6 sebulan. tapi MAJLIS ILMU jarang sangat .... terpaksa pergi ke seberang, atau paling dekat ke Bukit Jambul

internet free, wifi free .... ok la jugak. cybercafe pun murah dan selesa, tak macam di bentong, sempit, mahal, bising

No comments:

Post a Comment