Friday, January 27, 2012

SOKONG PERJUANGAN ISLAM , JANJI SYURGA

mana PAS keluar fatwa undi PAS masuk syurga.....PAS ajar SOKONG PERJUANGAN ISLAM, dan 1 drpnya ialah UNDI PAS ..... kalau nak pilih pemimpin, pilih yg komited pada ISLAM ..... Allah SWT perintahkan org Islam berjihad amar makruf nahi mungkar ..... Allah SWT yg JANJI SYURGA kpd org beriman, dgn syarat BERIMAN dan JIHAD ..... nak jihad tak boleh seorang2, kena berjemaah, maka di Malaysia ini ada PAS ..... org UMNO tak berani nak kata perjuangan UMNO itu DIREDHAI ALLAH SWT .... HIDUP MELAYU diutamakan dari Kalimah Tauhid?

ustaz2 PAS ajar dgn jelas .... awak tak terima ke hakikat bahawa PAS = gerakan Islam, UMNO perjuangan nasionalis yg batil.

awak nak jawab macamana pun .....FAHAM la apa aku nak cakap ni ..... SOKONG PERJUANGAN ISLAM. kalau awak di Palestin, awak kena sokong HAMAS, undi HAMAS; di Mesir, undi FJP [Ikhwnaul Muslimin], di Indonesia ada PKS dan parti Islam lain, di Malaysia ada PAS ..... jika ada pilihan antara undi BN dan PAS, undi mana? nak masuk syurga bukan senang dik oii, tapi kena beriman dan beramal soleh dan berjihad. 1 drp cabang jihad yg kita mampu di Malaysia ialah melalui pilihanraya, nak kalahkan rejim BN. kalau awak taknak syurga takpe la, undi PAS sebab ia parti yg amanah dan komited pada Quran dan Sunnah.

jadi ahli PAS dan bertugas ..... kalau taknak pun takpe la, tapi beri la undi pada PAS/PR jika ada peluang .....

ada PAS menjahanamkan Islam? apa bukti? macamana lak awak yg bukan ustaz dan bukan intelektual, nak menuduh PAS yg jahanamkan Islam?

No comments:

Post a Comment