Sunday, January 22, 2012

tidak peduli PERJUANGAN ISLAM ?

secara jujurnya aku KESAL kerana rakan2 yg aku KENAL ZAMAN SEKOLAH form4-5 dulu, tidak peduli PERJUANGAN ISLAM

aku tak kata dia tak Islam, tak solat, etc ..... malah memang dia ni jenis `baik' , cerdik ...... malah dapat biasiswa belajar di sebuah U hebat di UK, balik kerja hebat....

tapi tak peduli apa gerakan Islam ..... ??? Islam bukan hanya di MASJID atau makanan minuman atau pergi Mekah saja

at least, hang BIASISWA JPA tu...berbakti la kepada RAKYAT ....

nak aku leter hari2 kot baru nak baca dan sedar
kalau aku ambil kaedah `mesej' ..... karang langsung tak mahu dengar....
kalau aku ambil kaedah `ziarah [real life meeting], tak sudi lak nak jumpa ...... tak pelawa pun aku dtg rumah atau pejabat atau minum di mana2 ke....
pity u....shame on u.... not pity me, or shame on me.... take note

No comments:

Post a Comment