Wednesday, February 1, 2012

menjawab komen2 orang yg tak faham

‎***Bila BN perintah dan laksana DASAR, dia sama tumpang ambil Faedah. TAK MALU KE....****

KERAJAAN NEGERI bertanggungjawab melaksanakan DASAR yang menguntungkan RAKYAT semuanya. yang PAS/PR menentang ialah DASAR dan perbuatan yang menyalahi undang2, rasuah, penyelewengan, menguntungkan hanya kroni dan kapitalis, projek2 membazir dan rosak. Kontraktor2 jika dapat PROJEK, ia bertanggungjawab melaksanakannya dengan sempurna, dan bebas unsur rasuah. TAK MALU KE orang UMNO yg dapat projek walaupun ia tiada kelayakan, atau pernah terlibat rasuah atau projek terdahulu mengalami kerosakan

dan kemudian LEPAS TANGAN. atau minta Menteri BEsar atau EXCO menjawab di DUN. yang lebih teruk ialah PEGAWAI KERAJAAN dipersalahkan jadi kambing hitam.

‎* kalau asyik saling menuding siapa yg salah dan aku yg betul selalu mmg takkan kemana bangsa kita .... *

UMNO yang memerintah, berkuasa, dan selalu MELAKUKAN PERKARA yang melanggar undang2 : rasuah, seleweng, rampas, roboh, etc. tambah lagi: PERKAUMAN, menghasut, menghina. tmabah lagi: Menipu, membohongi rakyat. PAS/PR berperanan menegur kesilapan dan kesalahan yang sengaja dilakukan oleh UMNO/BN. projek2 di Melaka yg dijalankan mengalami kerugian dan kerosakan. meluluskan kelab2 hiburan supaya beroperasi hingga 3 pagi . BANGSA MELAYU tak maju kerana pemimpin2 UMNO yang berkuasa kononnya membela rakyat tapi hakikatnya melakukan pelbagai kesalahan yang nyata dan terselindung.

BANGSA MELAYU tak maju kerana pemimpin2 UMNO yang berkuasa kononnya membela rakyat tapi hakikatnya melakukan pelbagai kesalahan yang nyata dan terselindung.

dah la tu, sedarlah UMNO ni punca MELAYU rosak dan mundur

bila DAP tegur dalam DUN Melaka, oooooo ni Cina anti Melayu, anti Islam ... oiiiii pemimpin UMNO/BN, hangpa tu yg anti Melayu dan anti Islam, dengan sebab sikap dan perbuatan kamu yg jelas

No comments:

Post a Comment