Saturday, June 23, 2012

Re: update post http://azharbentongpahang.blogspot.com



MEMANG AKU TAK MINAT BOLASEPAK

tapi aku minat sukan2 lain yg berpotensi menjalankan industri
membina membuat alat
menganjurkan acara

bukan pasif je
aktif la bro
takkan setakat main petang
develop la

PAHANG MAJU KER???

BENTONG ada genting highlands dan berjaya resorts
hebattttt
awak apa dapat? meniaga air tebu tepi jalan pun tak boleh

orang pi gh minum arak tak minum air batu tepi jalan

PAHANG MAJU KER????
OH ADA LYNAS
ADA LOMBONG EMAS DI RAUB
guna cyanide
hasil depa kaut
rakyat dapat habuk dan penyakit
ehmmm pemimpin umno dapat la % dalam bentuk $

PEMBANGUNAN EKONOMI
LYNAS?
ishhh
lynas tak bayar cukai pun nanti
untung semua dia kaut

peluang pekerjaan? ehmm
kerja la lynas tu sampai kena penyakit baru nak menyesal

kemajuan teknologi?
ish tech apa
depa akan jual hasil tu ke china yg akan proses guna tech depa

melayu dapat habuk je
ada radiasi lak tu

UMNO PUNCA MELAYU MUNDUR

ADA yang anggap PAS ni orang miskin tak
berpendidikan
membawa kemunduran
menolak pembangunan ekonomi sains teknologi
tak reti english
takut dgn western n japanese etc
tapi yg cakap tu tak hebat mana pun
cikai je
oh grad oxford harvard pandang rendah pas
eh awak ada jasa ke pada masyarakat
malu la kat orang yg banyak jasa pada ummah
ishhh

AQIDAH DAN NILAI ISLAM
jangan ceduk barat atau jepun atau cina
nak maju kena usaha
bezanya ialah kita yaqin dengan ALLAH DAN RASUL
QURAN DAN SUNNAH
HALAL HARAM
DOSA PAHALA
NERAKA ATAU SYURGA

ORG JEPUN bangkit maju bila depa tinggalkan fahaman backward dan xenophobic zaman samurai
ada lak yg kata kita kena ikut samurai
aisey man samurai tu la punca bangsa jepun mundur
amalan samurai yg tak berguna
contohnya harakiri @bunuh diri
pelacuran wanita geisha
penindasan golongan petani @lemah dan miskin

HAH SIAP LA nanti ada orang nak kempen tuduh aku sokong @pluralism
dan kata aku fanatic anwar
hmmmm menuduh orang tu

LAIN LA KALAU JADI PENYANGAK atau kaki ekor
atau aniaya tipu orang

padan la kalau orang boikot hang

ni nak jadi ahli pas pun takut sebab nanti orang boikot hang?
ishhh
.
APA TAKUT nak jadi ahli pas???

ooo takut dipulaukan
takut kena sabotaj
takutakutakut

aku takde apa pun jawatan
takde masalah apa pun dgn rakan sekampung
tolong orang
orang tolong

TERIMA KASIH pada rakan yg sudi bantu tadi kereta problem sangkut

kalau aku ni muka jahat atau penipu dah tentu takde orang yg bantu

samada rakan sekampung yg kenal lama
atau rakan @facebook yg kenal reputasi aku

jadi ahli pas tak menjejaskan reputasi apa
tapi ada yg taknak jadi ahli pas sebab takut @dipulaukan
ishhh .

HARI NI DAN ESOK
BANTAH LYNAS
occupy gebeng
kuantan pahang
PAS

WAKTU MAGHRIB--ISYAK
awak sibuk nak cerita makan apa main apa beli apa
ada lak yg duk share video lagu lagha

bengong punya melayu
dah la toksah masuk facebook
kalau nak lagha dan melaghakan orang
.

KONON AWAK MAIN BADMINTON tu dah cergas hebat la
tapi tarak mau join perjuangan islam????

duduk sembang kat masjid tu bukan perjuangan islam

MACAM2 AKTIVITI ADA

OCCUPY GEBENG @ANTI LYNAS

HIMPUNAN HIJAU PAS PENANG

ishhh kalau setakat main badminton petang dan pi masjid malam lepas tu sembang je apa ada hasil

jangan buat leceh la orang bentong perasan awak dah sempurna nak masuk syurga
tapi taknak join pas bantu perjuangan islam

ni aku nak sound orang bukan lembu kambing.

SIAPA TAK BACA POST ISLAMIC
aku akan remove hang

sebok je nak friend aku
nak suruh aku baca pasal hang makan apa main apa

tak malu
pirah

No comments:

Post a Comment