Tuesday, June 5, 2012

Re: update post http://azharbentongpahang.blogspot.com

MENGUMPAT?
MEMFITNAH?

ADA AKU SEBUT NAMA KE?
ADA AKU FITNAH ORANG KE



FACEBOOK ni guna utk dakwah nasihat
dan kutuk kerajaan bn umno

dan orang yg buat perangai buruk

MALAH AKU KENAL SEORANG TECHNICIAN JKR
dulu pemuda pas sekarang hampassss
isteri dulu tudung labuh sekarang cabut tudung oooooooiiiiiii

dulu dgn ustaz dia belajar agama
sekarang tak sudi pandang muka ustaz

dulu pakai proton saga buruk
sekarang pakai toyota camry
rumah besarrrrr

masjid surau takmau pergi
dgn ipar dan orang tempatan tak sudi dah bertegur mesra

apasal???? gelap hati pasal makan rasuah?????

KONON KEBEBASAN la kerja sendiri jadi kontraktor kelas f
tapi hidup tak macam orang islam
aku tak kata dia tak solat atau minum arak

AKU TULIS perihal perangai orang tempatan
hangpa jangan buat perangai buruk mcm yg aku gambarkan

dan nasihat la rakan taulan jiran

MAKAN RASUAH atau beri rasuah?
gelap hati
patut la hidup diri bini dan anak
entah apa
jauh dari islam

masjid surau tak pi sebab tak mendatangkan projek

KONTRAKTOR KELAS F
jenis tak pi masjid surau
anak isteri tak bertudung
malah berseluar pendek sebelum kahwin
bini seluar separuh

macam tu kehidupan yang kamu nak???
mana kebebasan
takde langsung ke arah islam

No comments:

Post a Comment