Wednesday, October 26, 2011

sokong perjuangan ISLAM. jangan buat tak tahu je

yg dapat biasiswa kerajaan tu ...... dah berjaya dalam hidup ..... balas la untuk RAKYAT......

sokong perjuangan ISLAM. jangan buat tak tahu je. nak aku sebut nama seorang2 ?

kenapa para professional, `YUPPIES', ni takde hati perut? buta pekak bisu? kedekut bakhil ? bila la nak tolong perjuangan ISLAM. bukan nak suruh jadi pemimpin pun. ALLAH bagi hang rezeki elok2, hang balas la dengan MENEGAKKAN ADDIN bersama2 golongan yang berjuang dgn HARTA dan DIRI.

aku pun malu/segan nak ajak individual2 yg aku kenal baik dulu zaman sekolah ..... bila dah kaya berjaya, tak teringin nak berkawan dgn aku dah ..... buat hal sendiri je. takut aku datang rumah hang minta derma? atau takut aku suruh isi BORANG hahahaa..... takyah isi borang takyah jadi ahli...... tapi NYATAKAN SOKONGAN dengan jelas. jangan buat2 tak reti. politik dan sosial, ekonomi, semuanya adalah mengikut perintah Allah dan Rasul.


yg dpt biasiswa kerajaan [JPA] tu, bukan kena berkhidmat utk UMNO/BN, atau KORPORAT ...... berbakti la kpd RAKYAT. yg tertindas, mustadhafin. jangan jadi BUTA PERUT.

No comments:

Post a Comment