Wednesday, May 30, 2012

Re: update post http://azharbentongpahang.blogspot.com



SEMALAM aku perasan ada rakan cina non muslim
yg sorang ni duk share jokes pasal fuc@@@
yg sorang lagi ni jenis penganut yg @warak soleh

Takpe aku tak remove depa walau posts depa useless
Sometimes useful if related to politics and social issues

HIMPUNAN HIJAU KE PUTRAJAYA
PARTI ISLAM SEMALAYSIA

1 JUN @JUMAAT
STADIUM DARUL AMAN
ALOR STAR KEDAH

DRP syok muzik LAYAN LAGU
KNOCK ON HEAVENS DOOR
baik la hang pi masjid
knock on heavens garden

faham apa aku cakap?
taman syurga
majlis ilmu kuliah agama

dakwah pada atlit sukan
bukan nak suruh depa tinggalkan terus sukan

tapi supaya depa ada jalan hidup dan pencapaian akhirat

PEMAIN MUZIK dah tua nak mampos pun
masih tak mau berubah
masih nak duk main lagu2 barat
yg takde langsung nilai perjuangan
main lagu KNOCK ON HEAVENS DOOR
hell freezes over

oh syooookkkk lagu ciptaan org kafir
hang duk ulang2 macam zikir suci
duk blues la hang sampai mati
oh dunia seni muzik
bantai la hang duk main muzik
anak bini entah ke mana
solat masjid tak pergi

kalau aku tak cakap brutal
orang macam hang sampai bila nak sedar

AMY MASUK UMNO
apa nak heran
dia takmau tinggalkan dunia dia

dia ingat dengan pas ni nak tarik ahli supaya
beli album dia
beli tiket konsert depa
makan di restoran dia
@nak promote diri dia

eh ni aku nak beritahu sikit
sokong pas dan guna pengaruh utk tarik orang pd pas
bukan utk promote diri hang
bukan supaya ahli pas nak beli barang yg hang jual atau
nak beli gitar fender
@sham kamikaze ingat tu

No comments:

Post a Comment