Thursday, May 24, 2012

Re: update post http://azharbentongpahang.blogspot.com

alahai kalau nak komen tu tengok la konteks

ada gak orang yg marah bila aku gelar artis lucah seksi korea sebagai babi

hahaha tengok apa aku tulis la oiii
apa topik asal

pas ajar aku menentang kemungkaran

menentang pemerintah yg menggalakkan maksiat

fikir dulu topik apa aku tulis
BABI @ BABES
istilah omputeh menggelar wanita seksi

macam artis korea yg dibayar lumayan utk merosakkan minda belia
malaysiaTADI AKU BERhujjah dgn seorang pakcik yg menuduh pas sesat dan
tunduk pada dap

awat hang tak back up aku?

ni semua nak tunggu aku je yg bersusah payah
bila aku gelar babi pada artis korea
aku lak kena marah
ishhh MANA LEBIH HANG BENCI

menggelar babi kpd artis lucah
sbg sindiran

atau menuduh ulama dan jemaah islam sbg sesat jahat

????
apasal perkataan babi sensitif

tapi tak peduli apa bila orang menuduh ulama dan jemaah islam dgn tuduhan berat

No comments:

Post a Comment