Monday, May 28, 2012

Re: update post http://azharbentongpahang.blogspot.com

TAKSUB
itu label ciptaan org kafir

taksubkah org pas yg menentang kezaliman dan kemungkaran?
taksubkah org yg sokong pas
ke arah menegakkan islam

jawab la hasmadi
awak tulis org triang pahang

awak jangan jadi penghalang perjuangan islam melalui pas

dan ingat satu ni
jangan melampau dlm kata2 kamu

OH MAYBE ALL THIS TIME
my friends from mrsm
labeled me as fanatic or extreme

ok that is a probable cause
they never comment or reply
my post

eh but i often talked about islaam in general
why u no comment? not interested? or simply apathetic? or stupid? got
degree and msc but not well versed in islamic issues?

OH TAKSUB nya jaa bentong ni ya
@gelaran depa yg kenal aku

taksub kepala hotak hang

bila aku tulis isu sosial umum pun hang tak minat
piiirahhhhhhhh

TADI AKU komen pasal ibu bapa yg galakkan anak perempuan depa bergiat
kpop berpakaian seksi dan menari ghairah

why u no comment?
we are talking about decency and modesty

SEMBANG PASAL ISU SEMASA
PUN HANG TAK MINAT
PASAL AGAMA PUN HANG TAK MINAT
dah kalau macam tu apa yg hang minat? $$$$$$$$$$$$$ ?

INI AKU NAK SOUND SIKIT RAKAN2 ANAK PENEROKA FELDA
aku takde kena mengena dgn felda pun
tapi aku ambil tau juga isu felda dan masalah peneroka

sepatutnya hang pun macam tu la juga
ambil tahu isu masyarakat dan masalah umat
bukan duk diam buat hal sendiri je

bila ceramah di felda
pemuda pas yg kendalikan susah payah
padahal dia takde kena mengena dgn felda pun

YA AKU TULIS WAKTU ORANG LAIN TIDUR

pagi esok hang baca la elok2
kalau nak msg silakan
kalau nak ajak aku datang kl
aku akan cuba datang ziarah

syabas pada ahli pas yg susah payah kendalikan ceramah
termasuk pengerusi dan tukang susun kerusi
walau tak dpt duit
tahan lapar dan nyamuk

i salute u

No comments:

Post a Comment