Monday, May 28, 2012

Re: update post http://azharbentongpahang.blogspot.com



ini kang asal nampak aku
taknak tegur
atau macam malu2 nak rapat
aku bukan tak reti adab dan akhlaq

bukan aku nak cerita pasal politik sentiasa
tapi jika ada isu tempatan @local
masalah bersama
boleh je nak bincang

NAK PULAUKAN MAK AYAH AKU
DI KG BARU BENTONG???

SEBAB AKU ANTI UMNO????

KEPALA HOTAK KAU

KALAU AKU MARAH KANG AKU SEBUT NAMA PEMIMPIN2 UMNO
DI SINI YG DUK HASUT ORANG

ingat kampung baru bentong ni umno punya ke????

asalkan jangan jadikan point utk cerca atau burukkan pas
atau nak perlekehkan pemimpin pas samada tghadi tgnikaziz atau ustaz

contoh : dulu aku bengang pasal terjumpa

BILIK GERAKAN BN PRU 2008
TERBIAR SAMPAH POSTER DAN BENDERA umno dan bn
SIAP ADA BATANG BULUH
PAKU BERTABURAN

bangunan tu milik kerajaan
bukan bapak umno punya

kalau dbersihkan boleh guna utk kebaikan

ada rakan sekampung umno
yg mengharap aku tak kutuk umno
sebab nak jaga perpaduan

hahahaha eh siapa orang bentong
yg boleh halang aku????

Aku kutuk umno d fb dan blog sejak lama dulu

Aku kawan dgn ramai orang
Kalau orang nak sembang dgn aku nak cerca pas atau pr
Atau nak kempen umno bn
Atau nak hasut aku

Aku yg pengaruh kamu
Bukan kamu yg pengaruh aku

JANGAN TAKUT LA nak kawan dgn aku
aku tak cerca peribadi orang

yg aku kutuk ialah perbuatan yg salah
menganiayai orang

contoh: ada sorang pakcik dekat rumah aku

Bukan pergi masjid
Orang azan maghrib
Dia sibuk membakar sampah
Duduk depan api marak
Panas api tu tak teringat ke panas neraka???

contoh: aku selalu tulis psl bentong prima
projek bangunan komersil milik pemimpin umno bentong

tak ke menyusahkan orang
bayar hutang bank 2tahun dah
tapi tak boleh berniaga

No comments:

Post a Comment