Thursday, July 19, 2012

17July update post http://azharbentongpahang.blogspot.com

KALAU ORANG SEDANG BINCANG PASAL HUDUD DAN AQIDAH
hang nak menyampuk pasal saham fgv

bahlol mangkok ayun

pi cari isu rakyat pi bantu rakyat

ni kang seboook nak ganggu orang sedang menjalankan DAKWAH

aku meluat la perangai hang tau tak?!!!!

TRUTH WILL PREVAIL
falsehood will be vanquished

alahai takde modal lain dah kerrrrrr
asek2 fitnah mat sabu

hahaha apa barangggg
bodooooo

pi cari isu rakyat la oiii lahanat
pi bela rakyat tertindas

dari ko seboooookkkk nak fitnah mat sabu

MASA duduk penang dulu
ustz tu ada dlm jadual kuliah
tapi aku tak pernah dpt
masjid pior pas
lepas dari kes perak
aku dengar ustz tu mula buat orang menyampah atau kurang minat
sebab ustz tu sebok nak ceramah atau komen dlm kuliah
nak pertikaikan pas itu ini
padahal sepatutnya sbg ustz
dia kena la ikut adab ORANG YG NAK ISLAM
AKAN PILIH PAS

sebab apa
sebab jemaah islam

bukan nak seorang2 neutral konon

aku tak pertikaikan ilmu ustz tu yg abangnya adun parti sekular yg tolak islam
aku heran kenapa ustz tu sibuk nak pertikai pas

hmmm siapa ya

No comments:

Post a Comment