Wednesday, July 4, 2012

Re: update post http://azharbentongpahang.blogspot.com

LUPA NAK PESAN
kpd rakan2 ku @kalau tak mahu sertai parti
islam pun
janganlah benci parti islam
jangan pula sertai pertubuhan atau parti yg
melawan islam
termasuklah ngo @islam liberal
yg sebenarnya menentang islam


hanya seorang je
senior aku masa di us
yg memang sokong pas
cuma tak involved program

tu yg aku musykilnya
rakan ex sekolah aku
cerdik pandai belajar tinggi2
us uk
balik malaysia depa tak pernah lalui kesusahan
tak peduli hal rakyat dan umat

ramai dari rakan facebook yg non muslims
yg request friend tu
sebab aku dulu admin group pro pas dan bersih

so aku selalu juga kena la tulis intro to islam @in english

tak pernah aku maki atau hina agama depa
depa tu pun jenis org baik
tak macam chua suey lek dan mca atau mic gangster pukul

SESAMA MELAYU pun nak speaking english
baik la hang speak english nak ajak rakan non muslim kpd islam

ke tak mau? atau malu? apa barang

kenapa ada rasa inferior bila berhadapan dgn org kafir?

LUPA NAK PESAN
kpd rakan2 ku @kalau tak mahu sertai parti islam pun

janganlah benci parti islam

jangan pula sertai pertubuhan atau parti yg melawan islam

termasuklah ngo @islam liberal
yg sebenarnya menentang islam

No comments:

Post a Comment