Sunday, July 8, 2012

Re: update post http://azharbentongpahang.blogspot.com

ORANG NAK PERJUANGKAN ISLAM

TIDAK AKAN TERJEJAS DGN kata2 bodoh dari orang bodoh

yg hanya nampak bahawa dia je la yg elok dan cukup

@narniababi oiii nak komen dlm youtube
nama pun buruk

OH TAKSUB

ni aku nak sound sikit pada @narniababi
dan sesiapa yg kata ahli pas taksub

kamu tak reti bezakan kesungguhan kami pada perjuangan islam

kamu yg terpengaruh dgn taktik kuffar yg melabel taksub pada pejuang islam

sedangkan kuffar menerima pula golongan sesat dan murtad sebagai bagus
contohnya qadiani

ORANG YG MENERANGKAN ISLAM

PULA DIKATANYA MULUT MACAM TAHI

APA PUNYA DAJJAL

MENTERI UMNO SUKA BERCAKAP SESUKA HATI

RTM TV1 TV2 TU BUKAN UMNO PUNYA OIII

PERASAN masuk facebook
nak kawan dgn aku
sebab hang nak cerita pasal umno

yg aku duk cerita keburukan umno
dan kebaikan pas
hang tak mau baca

gelap hati buta mata pekak telinga


KALAU SETAKAT KONTRAKTOR KELAS F
kamu rasa mesti sokong umno
gelap hati
buta mata
nafikan bahawa umno parti zalim dan mungkar

kamu sendiri perangai
masjid surau tak mau pergi
hidup macam orang kafir
apa barang oiiii
PERASAN UMNO tu taraf berkuasa
kat tempat aku pun umno penyangak
mca pegang parlimen dan dun

sudahnya orang melayu ditipu umno
tak dpedulikan mca

sudah2 la tu
Tinggalkan umno yg pro mca

TINGGALKAN UMNO
PARTI BATIL SEKULAR

hang friend dgn aku sebab nak promote umno???
hahaha

aku yg kutuk umno

KESIAN AKU TENGOK HANG umno
duk cerita pasal aktiviti umno
toksah perasan la

orang melayu ramai benci umno

KONON PANDAI ENGLISH
oh pandaiiiii mencarutttt guna perkataan buruk
nak marah kat orang hal peribadi
dlm facebook

buat la lagi perangai macam ni
aku akan tulis nama kamu
dan akan boikot

OF ALL THINGS YOU CAN DO GOOD WITH FACEBOOK
you make urself stupid by scolding someone in public
and using that fuc@ and shi@

is it necessary?
do i know u? i dont care about whatever personal feud you are having
and i hate your using those f and s words

JANGAN BUAT MALU orang la oiii
awak tu perempuan
ada ke guna perkataan fuc@ dan shi@
dan lagi satu
NAK BERI TAHU SELURUH DUNIA
MASALAH PERIBADI KAMU?

remove me immediately
i dont have interest in these kind of people anymore

AMBOI BUKAN MAIN LAGI
hebat maki hamun orang
dlm english
hadouiiiiiiiiii makcik/akak sorang tu la
ada ke dia guna perkataan fuc@ dan shi@ nak maki orang dlm facebook

oiii remove status kamu tu
kalau buat perangai macam tu
jangan ingat aku setuju

No comments:

Post a Comment