Monday, July 16, 2012

Re: update post http://azharbentongpahang.blogspot.com

KENA TENGOK juga
majlis sukan
majlis olimpik
persatuan gimanstic
semua ni ada kepentingan

YA HAZLIN
rakyat kelantan pun masih ada yg jahil dan tolak islam dan enggan terima hukum
dan suka maksiat

itu tak menjadi hujjah utk MENAFIKAN PERANAN KERAJAAN KELANTAN DAN TOK GURU
MEMBANGUN BERSAMA ISLAM

faham apa aku kata?

APATAH LAGI PAHANG

apatah lagi negeri yg diketuai oleh orang bodoh dan akhlaq barai

umno le tuuuu

KALAU MASUK FACEBOOK sekadar nak cerita hang makan apa di restoran mana

hang fikir tak apa perasaan rakan fb lain yg miskin atau duduk jauh di pedalaman

my point is: tulis la apa yg bermanfaat kpd orang lain

LEPAS SOLAT MAGHRIB
CERITA PASAL ISLAM
bukan sebok nak cerita makan apa

KALAU MASUK FACEBOOK sekadar nak cerita hang makan apa di restoran mana

hang fikir tak apa perasaan rakan fb lain yg miskin atau duduk jauh di pedalaman

my point is: tulis la apa yg bermanfaat kpd orang lain

LEPAS ASAR aku training nak ajar budak2 main tennis

lagi bagus

POINT bagus bersukan
nak bersukan pilih la yg tak melanggar syarak
berpakaian
pergaulan
faktor fizikal

kalau main snooker pun boleh
tapi jangan betting tu judi
MENGATA ORANG ??

ishhh mengata lembu dan kambing
yg hidup hanya utk makan dan sex

hehe sindir sikit orang yg tak suka @mengata orang



AKU DAH KOMEN lepas
mak bapak melayu galakkan anak perempuan bidang sukan gimnastik atau akuatik
pasal apa
dpt hadiah lumayan? dpt berlakon iklan? dpt elaun?
Depa ni sejak kecil lagi
Dah sampai dewasa

Belajar sekolah tak pandai
Apa pun

KALAU PR MEMERINTAh

ada la caranya

banyak lagi sukan yg boleh dkuasai

beri insentif pada atlet sukan lain

dan beri kefahaman agama pada rakyat
takkan tu pun takleh nak fikir

kalau lagi ramai orang faham agama dan nak ikut agama

depa sendiri akan memboikot program maksiat

ni kang dunia tak ke mana
akhirat fail
orang kafir tu lantak depa la
orang islam pulak nak terhegeh2 nak ikut

acara gymnastics apa manfaat pun?
lagi baik acara silat karate judo pedang

SHAH ALAM
surau paling best surau ar rahmah seksyen8 jalan liku
taqwa sek7 dkt rumah exco

dlm pada tu pun
aku tengok ramai orang tak pergi pun solat d kuliah
bangang bodoh

tak reti ke hidup cara islam

dia ingat hidup ni hanya nak kerja cari makan

AKU BIDANG CHEM ENG
ada gak ambil subjek psychology sosiology
environmental science and issues

so its all about making life easier and better for all

AND I DO CARE

ADAKAH BAPA ATAU pakcik anda
tak pernah solat jumaat

atau tak solat apa pun

atau tak solat jemaah

@AKU tak kata aku ada solution
tapi aku boleh usul cara

AKU PUNYA PASAL la nak tulis topik apa
bukan nak cerita hal orang tapi nak tegur dan nasihat
KALAU TERSINGGUNG
JANGAN FRIEND AKU

No comments:

Post a Comment