Saturday, August 27, 2011

aliran sains dan engineering MARILAH bersama Islam

vision aku semakin ramai profesional (terutama aliran sains dan engineering.) bersama Islam, berjuang melalui wadah Parti Islam Se-Malaysia (PAS) Pusat

sebab ramai rakan2 ex sekolah dan U dulu masing2 dah established ... hangpa kalau baca post aku ni, message2 la kat aku ok ..... bukan aku nak berleter, tapi nak mengajak


anda dah established ..... kerja bagus, pendapatan bagus, duit simpanan banyak, anak isteri bahagia....apa lagi yang tak cukup? MARI kita beramal untuk Islam. maksudnya buatlah apa yg mampu utk menegakkan Islam. solat, zakat, umrah, haji, ya bagus. tapi DAKWAH dan JIHAD pun wajib juga.


aku bukan nak JUAL BARANG pada anda..... aku nak ajak anda JUAL DIRI dan HARTA anda kepada Allah SWT.


KENANGAN zaman remaja dulu kita berkawan rapat.... bertukar2 fikiran dan impian ....sudah 15-20 tahun berlalu, aku tak la `hebat' mana, bisnes cikai je .... so at least, your good memory of me as a good friend dulu will open your heart and mind to my advice

kalau ada rezeki, Aidilfitri nanti jumpa la rakan2 lama ....

No comments:

Post a Comment