Friday, August 26, 2011

menangkan ISLAM, hancurkan TAGHUT UMNO/BN

pagi esok MUNAJAT ...... menangkan ISLAM, hancurkan TAGHUT . kalau sesiapa tak tahu apa dan siapa TAGHUT itu, ni aku nak bagitahu : UMNO/BN la tu!

yg mengibarkan bendera ISRAEL di atas bangunan PWTC, yg terhegeh2 nak jumpa Pope di Vatican City; yg membolot kekayaan negara , yg menggunakan jabatan2 kerajaan utk memanipulasi pilihanraya

tak lama dah....... PRU13

kalau tak mengata, buat apa aku masuk facebook .... dah 4 tahun dah ..... rakan2 aku real life friends ramai dlm fb..... tujuan aku mengata UMNO supaya rakan2 aku ni sedar dan menjauhi parti sekular, sekularisme, taghut, munafiq, zalim dan jahat ...


bukan mcm upahan UMNO dan yg pro UMNO ..... suka sangat mereka2 benda2 fitnah .... bersembunyi di sebalik nama samaran, atau memang degil dan keras kepala, dinasihatkan tak mahu dengar. tak mahu jugak tinggalkan UMNO tu


aku buat kerja SUKARELA je ..... tadi simpang 4 bentong jalan besar, traffic light terpadam, merbahaya jadinya.... polis trafik takde. nak kena jadi pengawal trafik sukarela plak....

No comments:

Post a Comment