Sunday, November 27, 2011

KUASA yang menghancurkan MELAYU dan ISLAM adalah pakatan Barisan Nasional

Fauziah Musa kita sokong jika pas keluar dari pakatan rakyat..jgn jadikan dap satu kuasa yg mengahncurkan melayu dan islam..

alahai Fauziah, MCA tu dgn JELAS MENGHINA ISLAM...... MCA parti RACIST. ADUN yg dipegang oleh MCA hanya menguntungkan kaum mereka, dan elit UMNO. KUASA yang menghancurkan MELAYU dan ISLAM adalah pakatan Barisan Nasional. nak bukti? PKFZ? Bank Bumiputra? skandal BMF = ko dah lahir ke belum masa tu? pegawai yg mati dibunuh itu adalah MELAYU beragama ISLAM. oh sebut pasal mati dibunuh, BERAPA RAMAI anak Melayu beragama Islam yang mati dibunuh di tempat kerja, mangsa rogol, culik.....aruah Sosilawati.

patutnya kamu kata `kita sokong PAS jika ia melaksanakan Hukum ALLAH' .... dan sememangnya PAS berjuang ke arah itu. sepatutnya kamu SOKONG PERJUANGAN ISLAM bersama PAS kerana UMNO JELAS MENOLAK [sudah 54 tahun].



Fauziah Musa jgn jadi palestin yg ada negara sendiri tapi diusir dan dihina oleh org yg pada asalnya dtg menumpang akhirnya ingin mengambil semua bak kata pepatah melayu dah bagi betis..mahukan peha pula ...PALESTIN DIJAJAH OLEH ISRAEL YAHUDI ZIONIS ...... dengan sokongan AMERIKA dan kerajaan2 sekular lain...... ANDA TAHUKAH BAHAWA PEJUANG2 ISLAM Ikhwanul Muslimin, HAMAS, dan PAS telah sejak mula menentang kemasukan tentera British dan bertempur dgn tentera2 kuffar tersebut..... UMNO MANA SOKONG PALESTIN masa itu dan sekarang pun, masih bersikap tak acuh. kamu faham ke sejarah Palestin dan negara Israel? jangan main cakap je. TAK MALU LANGSUNG nak samakan UMNO dgn perjuangan rakyat Palestin. MCA tu Cina, MIC tu India, masing2 nak pentingkan elit kam masing2, membaham kekayaan negara, menolak hukum Islam, MENGHINA ISLAM [Chua Soi Lek presiden MCA, jika kamu tak tahu]. UMNO menghina ISLAM dengan menolak perlaksanaannya. ALLAH SWT TIMPAKAN BERMACAM2 bala dan gejala sosial kerana pemerintah engkar.


JANGAN HINA PALESTIN ..... antara yang membawa kpd penaklukan Israel [yahudi Zionis] ialah kejatuhan Khalifah Islam Turki..yang dijatuhkan oleh puak SEKULAR

eh apa barang ko nak kata `kalau tak sokong UMNO, nanti Melayu akan jadi macam Palestin' ..... TAK MALU

No comments:

Post a Comment