Friday, November 18, 2011

taknak sokong PAS?

kalau takde kes `orang minyak ceroboh rumah rogol gadis'' , adakah anda NAK SIBUKKAN DIRI ANDA MENYOKONG PERJUANGAN ISLAM melalui PAS?

aku nak tanya orang BENTONG ni. bila jadi kes sebegini, tau lak takut kena pada anak isteri sendiri. baru la nak tunjuk sibuk nak tunjuk pandai,

pakai serban putih jubah putih, bersembang berjam2 lepas Isyak, tapi taknak sokong PAS? hang bukan ustaz, ulama' pun....


bersembang berjam2 lepas Isyak kemain lagi..... tah apa2 nak tunjuk pandai...... lebih baik la hang jadi ahli PAS berjam2 bermesyuarat...atau berdakwah...


Azhar ShahAlam BentongPahang takpe la.....kalau kenal takpe......aku bukan nak cerca sesiapa2.....cuma aku kesal depa ni `produktif' tah hala ke mana ....
5 minutes ago · Like
Azhar ShahAlam BentongPahang aku pernah nampak `brader' tu masa jamuan raya PAS 3 tahun dulu.....tu je. tapi aku tak pernah nampak dia dtg ceramah atau kuliah PAS.....

YDP PAs Bentong duduk di Pelangai....tiap kali ada meeting/program, tu jauh berjalan..... tapi org y duduk dekat bandar ni, jangankan nak msyrt, nak join pas pun taknak

org muda2 kalau sembang dgn `brader' tu..... agak2 dia akan ajak masuk mana? atau jadi mcm dia cukup la..... sunnah Nabi, diri sendiri je cukup la....takyah la berjuang...

‎`menghalang orang dari jalan ALLAH' ...... termasuk la, meremehkan gerakan/jemaah Islam, atau bersikap tak peduli tak mahu join, dan tak galakkan orang lain supaya join gerakan Islam....padahal kalau dia ni `orang yang dipandang baik' ....sepatutnya dia la boleh , dengan PENGARUH yg positif', tarik org. ni kan, dia sendiri tak join...

warung tu ada WIFI .....tapi aku takde alat/laptop.... pasang kuliah/ceramah PAS atau tok guru Nik Aziz/ Hadi Awang ....tapi tak la sampai `mengganggu' ..... tapi depa bukan minat pun.... dah rasa cukup dah masjid tu solat berjemaah....tapi urusan umat/jemaah, tak peduli?

No comments:

Post a Comment