Tuesday, December 20, 2011

pelajar tajaan JPA/Petronas dibasuh dgn BTN

pihak PENAJA menaja pelajar dan hantar depa ke luar negara tanpa persiapan yg cukup! eh kalau depa boleh dihantar brainwash oleh BTN supaya HIDUP MELAYU, awat tak boleh `cuci bagi bersih' dgn Islam? aku bercakap ni sebab aku dah lalui! umur 18 tahun sebelum berlepas, kena kem BTN, dibasuh dgn BTN konsep Hidup Melayu.... apa barang.....


tah mana tah group ATU 92 facebook tu ....dah tendang aku keluar kot ..... aku tak pernah post/komen pun dlm group tu... ada yg tak puas hati dgn aku, eh BAIK punya kaki ni la.....


respon aku pd isu gay ni....dia ni pelajar tajaan petronas...perubatan .... wow cerdik tu..... tak tau la macamana dia boleh kena penyakit gay ni.... kalau tak kerana `kahwin', tak jadi isu, dan orang pun tak ambil peduli akhlaq dan perlakuan para pelajar Melayu beragama Islam yg dihantar ke negara Barat. kalau pelajar tajaan JPA/Petronas, sah2 depa dipilih berdasarkan kecemerlangan akademik. dan memang ada `kem BTN' sebelum berlepas.

aku syukur sangat2 la walaupun 5 tahun kat sana....tak pernah minum arak, berzina, mahupun perlakuan songsang.... tapi yg lain?

No comments:

Post a Comment