Thursday, December 29, 2011

Parti Kian Rapuh = BACUL

ha tu la taktik org bacul dan bodoh..... ko ambil gambar AI ko edit buat fitnah ni apasal? oiiii BACUL Parti Kian Rapuh ORANG JADI BERTAMBAH BENCI DENGAN UMNO

DOSA AKAN DITULIS pada orang yg buat gambar ni.... eh jangan ingat ko pakai nama samaran, MALAIKAT tak kenal hang? oiiii bacul, kalau nak lawan PKR buat la cara gentleman ...... dasar bacul penakut pemfitnah, orang fasiq

ko tuduh ustaz mana? USTAZ BUDAK tu kata `ulama pewaris perjuangan NABI' ...... yg ko percaya pulak fitnah ke atas ustaz budak tu apahal? BODOH, BACUL, laknat ke pada orang yg mengendalikan `Parti Kian Rapuh'

@parti kian rapuh : ko nak buat fitnah apa dlm group Suara Rakyat Bentong ni .... oiii BACUL, penakut, pemfitnah, orang fasiq, ko nak berhujjah guna la BUKTI.....

aku PUN POSTING JUGA DLM group ni...sebab aku SAYANG BENTONG, ayah aku orang sini, aku orang sini, saudara mara aku orang sini, anak2 saudara sepupu aku orang sini.....

apa akan jadi kalau mereka masuk group Bentong dan baca lalu percaya fitnah dan pembohongan yg ditulis oleh org yg bacul dan fasiq?


Group ini ditubuhkan adalah untuk membincangkan secara terbuka mengenai isu-isu semasa, perkembangan politik setempat serta masalah-masalah yang terdapat di Daerah Bentong. Anda boleh mengutarakan apa sahaja pendapat secara terbuka di sini.

orang nak BINCANG secara benar ... bukan duk fitnah orang, jaja pembohongan .....

ko nak bertanggungjawab ke di Akhirat kelak, orang lain yg baca dan percaya fitnah ko di sini wahai @parti kian rapuh

kalau sepupu aku sekalipun yg buat perangai mcm parti kian rapuh ni, aku nasihatkan ko bertaubat lah, TARIK BALIK perbuatan ko tu.... apa ada faedah? PKR tak tumbang sebab tulisan ko tu.... tapi ko tu yg akan pikul DOSA.....

No comments:

Post a Comment