Monday, December 19, 2011

PI MAMPOS UMNO dan PEKIDA ....... NAK PUKUL ORANG ADA BERANI DATANG SINI

lihatlah reaksi OVER pemuda UMNO dan PEKIDA..... depa ni cuba pi warning MCA jangan hina ISLAM, depa ni saja je nak BODEK NAJIB.... kalau defend ISLAM tak dapat projek, kalau `defend Najib errr maklum la, Presiden dan PM, uiiiiiii

PI MAMPOS UMNO dan PEKIDA ....... NAK PUKUL ORANG ADA BERANI DATANG SINI....


*Terbaru, setelah menerima ugutan Pemuda UMNO kawasan Petaling Jaya Utara semalam, beberapa rakan beliau telah dibelasah dan dipukul sekumpulan pemuda di sekitar Kuala Lumpur lewat petang semalam.

Menurut sumber, sekumpulan pemuda berkenaan telah mengesan mahasiswa melalui beberapa gambar dan rakaman video ketika himpunan 17 Disember lalu.

*Menurut satu maklumat yang diperoleh, keluarga Adam Adli yang menetap di Pulau Pinang telah dikunjungi sekumpulan pemuda yang memperkenalkan diri mereka sebagai entiti PEKIDA.

Keluarga Adam yang terkejut dengan kedatangan mereka telah menyatakan kepada sumber berkenaan bahawa mereka telah diugut dan diberi amaran.

“Mereka tidak benarkan anak kami (Adam) pulang ke rumah kerana mereka akan memantau sekitar rumah kami.”

“Jika mereka nampak anak kami berada bersama kami, mereka akan lakukan sesuatu. Kami sangat sedih dan mohon semua doakan keselamatan anak kami.”, ujar salah seorang daripada ibubapa Adam yang dipetik sumber berkenaan.

Diberitakan serangan demi serangan juga telah dilakukan blogger dan facebooker terhadap mahasiswa berkenaan namun setelah dianalisis, golongan mahasiswa dan rakyat Malaysia lebih menyatakan sokongan kepada beliau. – GZDaily

No comments:

Post a Comment