Wednesday, December 14, 2011

isu yg membabitkan kepentingan rakyat yg susah, teraniaya, tertindas

dan ehmmm kalau hang tak tahu, aku admin pages PRK tenang / merlimau / kerdau / it2010, dan yg dulu2..... apa ada kepentingan aku pada ini semua , melainkan kerana nak bagi PAS memang supaya dapat melaksanakan ISLAM ?

bukan dapat duit ....lagi mau keluar duit sendiri ......BROADBAND maxis / internet cybercafe ..... tu belum kira duit minyak dan tol

aku juga selalu gak bawa topik yg takde kaitan pun dgn UMNO ..... hang je yg tak perasan atau tak minat ..... takpelah kalau tak peduli..... contohnya isu majikan `wajibkan' pekerja pakai seksi // larang pekerja tutup aurat dgn sempurna


aku lawan UMNO/BN...dalam masa yg sama aku juga bawa topik/isu yg membabitkan kepentingan rakyat yg susah, teraniaya, tertindas......

aku tak kata aku sorang je yg buat kerja ni...... dan aku pun tak mintak semua orang beri perhatian.......just read and be mindful la......

kalau kena batang hidung sendiri, atau ahli keluarga hang, rakan2 atau orang2 yg anda kenali dan kasihi [kejadian jenayah, samun, tipu, aniaya, tindas], baru nak tercari2 orang yg nak bantu ?

No comments:

Post a Comment