Friday, December 2, 2011

nak tuntut hak sendiri pun baru la terhegeh2 nak minta tolong `orang PAS'

ada la sorang pro UMNO nak minta tolong aku buat DEMO menuntut CF [kes bangunan projek pemimpin UMNO] sudah 2 tahun bayar hutang masih tak dapat kunci tak boleh berniaga.....

PADAN MUKA ..... pi la minta tolong dgn MCA. ohhh, aku lak nak jadi organizer, bukan aku yg kena tipu oiii ..... hang la organize sendiri, buat banner ke, panggil orang bagi ramai, buat laporan polis ......

BACUL dan tak reti sangat la org UMNO grassroot ni....nak tuntut hak sendiri pun baru la terhegeh2 nak minta tolong `orang PAS'

abang pada si hamba Allah tu pula Ketua Pemuda UMNO...yg pernah masuk lokap kes rasuah funfair hahaha...... pi la ajak geng2 tu berdemo....

kesian + padan muka, kena tipu...... dulu hangpa seronok sangat la nak beli kedai di projek gah yg kononnya akan membangunkan ekonomi org Melayu di Bentong..... dulu area ini rumah kerajaan, habis roboh; sekarang dah siap bangunan, tak ikut spec, tak dapat spec, takde air letrik, tak boleh berniaga, tapi hangpa bayar loan bank beribu2 dah 24 bulan....

kalau di Permatang Pauh tu, ada 1 projek baru depan UiTM, apa cerita tah....rasanya projek pusat....

di Balik Pulau, hmmmmm sederet bangunan terbengkalai tu, sejak aku duduk BP jun 2008 sampai aku dah blah, masih macam tu je la..... sah2 yg jadi mangsa tu org Melayu. kena tipu je.

No comments:

Post a Comment